life:) — GSM-оператор мобільного зв'язку, представлений компанією «Астеліт» в Україні у січні 2005 року.
Нове бачення, нові можливості та технології, якісні послуги мобільного зв’язку, спрямовані на індивідуальні потреби кожного абонента — все це сьогодні пропонує life:)!
Баченням life:) є всеохоплююча комунікація, що збагачує життя.
Ми бачимо майбутнє телекомунікаційних послуг в об’єднанні мобільного, фіксованого зв’язку, різноманітних розважальних та інформаційних додаткових послуг.
Це надихає нас створювати нові послуги, завдяки яким абоненти можуть ділитися враженнями; іншими словами, ми працюємо для того, щоб об’єднувати людей за допомогою простих послуг, що надають нового значення їхньому спілкуванню. Ми керуємося Цінностями компанії, що полягають як в основі наших стратегічних рішень, так і в основі щоденної роботи.
Ми компанія, для якої Клієнт – понад усе. Ми динамічна команда, ми спілкуємося відкрито, ми цінуємо людей і прагнемо відрізнятися.
Ми знаємо, як змінити життя людей та компаній на краще, ми збагачуємо їхнє існування завдяки послугам, які надаємо, а також завдяки внеску, який робимо у суспільство, в якому працюємо.
Свою місію life:) вбачає в урізноманітненні життя своїх абонентів і довгостроковому партнерстві з ними, збагачуючи їх спілкування високоякісними та простими послугами. Динамічність
Оператор мобільного зв’язку life:) обслуговує 9,3 мільйона абонентів станом на кінець третього кварталу 2011 року. Мережа life:) забезпечує покриття території, на якій проживає 97,2% населення країни.
Розвиток life:) відбувався безпрецедентними темпами. Лише за перших 8 місяців роботи оператора на українському ринку його абонентами стали 1 мільйон осіб. У третьому кварталі 2005 року авторитетна дослідницька організація Wireless Intelligence, заснована GSM Асоціацією, визнала life:) оператором, що зростає найшвидшими темпами в світі за кількістю підключень.
Завдяки динамічному розгортанню мережі, інноваційним послугам та яскравій маркетинговій стратегії life:), вийшовши на ринок п’ятим оператором, вже за перший рік діяльності став третім національним GSM оператором мобільного зв’язку. У червні 2006 року компанія «Астеліт» першою в Україні отримала престижну міжнародну бізнес нагороду Stevie, яку New York Post назвав «Оскаром бізнес суспільства» як Найкраща нова компанія світу.
Інноваційність
life:) - лідер ринку з впровадження інноваційних послуг. За шість років роботи оператор впровадив понад 150 додаткових послуг та постійно працює над розширенням свого портфоліо.
Зокрема, life:) вперше на українському мобільному ринку представив такі послуги, як МелоРінг, Голосовий SMS, Push-To-Talk, Мобільне телебачення та багато інших. Оператор також першим на ринку впровадив технологію EDGE, що забезпечує швидкість передачі даних у 5 разів вищу за GPRS. Наразі life:) пропонує своїм абонентам повне EDGE-покриття: 100% базових станцій у мережі оператора забезпечують роботу EDGE.
Не зупиняючись на досягненому, life:) презентував технологію EDGE+/GPRS+, чим забезпечив своїм користувачам максимально можливу в GSM-мережі швидкість передачі даних. Картка мобільного з'єднання EDGE/GPRS від life:) подарувала новий вимір свободи і зручності користувачам Інтернету. Завдяки їй абоненти life:) через ноутбук отримують доступ до Інтернет будь-де в зоні GSM-покриття life:) - без кабелів, телефонних ліній, інфрачервоного порту або Bluetooth. Інноваційний продукт здатний підтримувати функції мобільного телефону (здійснення дзвінків, відправлення й отримання SMS) і дозволяє абонентам life:) користуватися швидкісним Інтернетом в усьому світі, де є EDGE/GPRS роумінг life:).
Усі послуги оператора life:) об'єднані в пакеті інтерактивних послуг lifebox з єдиним зручним доступом *123#. Окрім безлічі яскравого контенту, цікавих мобільних чатів, вигідних Інтернет-пропозицій, зручних порталів, абоненти life:) можуть також самостійно генерувати власний мобільний контент. Орієнтація на потреби абонентів
Піклуючись про потреби своїх абонентів, life:) відкрив 212 ексклюзивних магазинів life:) та 10 центрів обслуговування абонентів у 108 містах України, щоб надавати високоякісні послуги та інформувати про різноманітні акції, умови і тарифи. Крім того, абоненти зможуть замовити послуги life:) у 117 брендованих пунктах продажу та 47 382 GSM та не-GSM точках продажу по всій Україні.
Задля покращення якості обслуговування абонентів з листопада 2008 року life:) почав співпрацювати з Global Bilgi, прийнявши унікальне рішення залучити зовнішню компанію для забезпечення роботи інформаційно-консультаційних центрів, що надають послуги абонентам 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
life:) пропонує своїм абонентам нові та прості способи оплати мобільних послуг. Серед них — поповнення рахунку через банківські відділення та банкомати, завдяки яким гроші на рахунок надходять миттєво. Оператор надає ще один зручний спосіб поповнення рахунку онлайн за допомогою кредитних карток — без додаткової реєстрації, комісії і зі стовідсотковою гарантією безпеки.
life:) розробляє продукти, пакети послуг та тарифні плани, розраховані на індивідуальні потреби своїх абонентів. Сьогодні оператор пропонує послуги для всіх сегментів українських користувачів: абонентів передплачених послуг, контрактних, корпоративних та VIP-клієнтів.
life:) забезпечує найширше покриття роумінгу на ринку, співпрацюючи з 530 операторами-партнерами у 180 країні світу.
Оператор мобільного зв’язку life:) не зупиняється на досягнутому. Серед найближчих планів компанії — ще більше розширити та поліпшити мережу life:) та продовжувати надавати своїм абонентам вигідні тарифи, приємні акції та якісні телекомунікаційні послуги.
http://www.life.com.ua/ Формулируйте вопросы более точно, указывая модель телефона и версию прошивки, а так же другие важные детали. Администрация.
Руководство поменялось уже давно и не раз... Турок в компании уже нет давно (все с ностальгией вспоминают Тансу). Руководят наши, с чем и связывается общий упадок деятельности компании и уход ключевых специалистов